مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ


چه طور می قدرت مهارت های اپلیکیشن نویسی خویش را با فایده گیری از ابزارهای بدون پول طراحی سایت  و متن گشوده انجام بخشید
بعداز یادگیری اصول نخستین نرم افزار نویسی، نیاز دارید مهارت های خویش را برای احاطه بر یک گویش نرم‌افزار نویسی بهبود ببخشید. برای یاری به شما درین فرایند اساسی، وبسایت Exercism.io یک ابزار اوپن سورس و مجانی ساخت و ساز نموده است. این ابزار با صد ها تمرین و نمونه در بیش تر از ۳۰ ضرر اپ نویسی به شما یاری می نماید.

مستقل از اینکه به برنامه نویس ها تازه کار اذن تمرین کردن در بستری مثل چرک الود نویس، کد زدن از نخست را آماده نموده است، همینطور به برنامه نویس ها زبده هم در سمت بهبود توان ها و مهارت های خودشان را می‌دهد.

با وجود اینکه اشخاصی داعیه میکنند که یادگیری اپ نویسی طاقت فرسا وجود ندارد، افرادی دیگر طاقت فرسا در کوشش می باشند تا مهارت هایی را در‌این حوزه بدست بیاورند. البته، با وجود خیل‌عظیم منابع آنلاین و مجانی که وجود دارا هستند کلیه چیز معمولی خیس شده‌است. با تمامی این اوصاف استوار وبلاگ سعی در این داراست اسراری برای بهبود مهارت های اپ نویسی و تبدیل شدن به یک اپلیکیشن نویس بهتر به شما ارائه دهد.

درین نوشته‌علمی، قصد داریم ابزاری را معرفی کنیم با اسم Exercism.io . خلاف ابزار های دیگر، این سایت اهدافی برای بالا بردن علم شمارا با طرح ریزی مطلوب دارااست.

ابزار نرم‌افزار نویسی exercism.io
Exercism به صورت تروتمیز با اشتباهات و معضل های نو آپ تو دیت میشود. این یک ابزار متن گشوده هست، براین اساس، فلسفه این تمامی اشتراک گذاری و همیاری ها برای همین میباشد که‌این ابزار به جهت متن گشوده بودن از داخل خویش ساخته و رئیس می‌شود. در اینجا شما میتوانید پرسش یا این که مسئه ای را در سیستم لوکال خویش آزمون و حل فرمایید و تجربه آن را در سایت به اکران بگذارید. همینطور مب توانید تجربه های خودتان را به اشتراک بگذارید و با به کارگیری از دید ها و برخورد ها، یا این که با مطالعه دیگر بحران ها مهارت خویش را فراتر ببرید و آپدیت باشید.

این ابزار آنلاین و بدون‌پول، برای یادگیری نرم افزار نویسی همپا با صدها معضل و تمرین برای بیش تر از ۳۰ گویش نرم‌افزار نویسی میباشد. این تمرین ها و یادگرفتن های اپلیکیشن نویسی برای سه سطح متعدد در لحاظ گرفته شده‌است که به‌دنبال به شرح آن ها پرداخته ایم.

یادگیری و بهبود نرم افزار نویسی از نخست
برای یک شخص مبتدی و تازه کار که تجربه تکنیکی متعددی در مورد اپ نویسی ندارند، ورود به دنیای اپ نویسی می‌تواند هولناک باشد. یک نرم‌افزار نویس مبتدی لحظه ای فکرمیکند که تمامی چیز بی آلایش و شل میباشد و لحظه ای دیگر کلیه چیز بهم ریخته به حیث رسد. برای یادگیری اپ نویسی در چنین قوانینی، Exercism با تمرین های خیلی کوچک و توضیحات و جزئیات فراوان آغاز می نماید.

پیش از انجام این امور، Exercism شما‌را برای تولید حساب GitHub، نصب Command Line Client، همینطور پیکربندی CLI و غیره موعظه می نماید. مبتدی و تازه کار ها از این پیوند آغاز نمایند.

برنامه نویس ها زبده برای یادگیری لهجه تازه
Exercism همینطور برای شمایی که در در دنیای اپلیکیشن نویسی مبتدی و تازه کار نیستید و می‌دانید چه‌گونه بایستی یک اپلیکیشن را مدیر نمایید هم میتواند موثر باشد. شاید یادگیری گویش نرم افزار نویسی نو و تبدیل کردن مهارت هایتان در گویش نو خیلی مشقت بار و ترسناک باشد. در چنین قوانینی، Exercism به شما یاری می نماید که مرحله به مرحله با مالامال کردن سوراخ های کوچک مهارت های خویش را بهبود داد. برای انجام این عمل میتونید از این پیوند آغاز نمائید.

یادگیری طرز تایپ کردن کد پاک
حتی اپلیکیشن نویس های خبره و زبده خیس هم ممکن میباشد از هنر منزه تایپ کردن و معمولی نویسی کد ها برخوردار نباشند. برای انجام این فعالیت، نیاز به یادگیری فرایند تبدیل کردن یک عملیات از کد ناکارآمد و پیچیده به یک کد آسوده و پاک که قابل فهم و شعور باشد دارید. شما میتوانید از این پیوند آغاز فرمائید و حافظه بگیرید به چه شکل علم کدنویسی خویش را ارتقا دهید.

بهبود مهارت اپلیکیشن نویسی با exercism.io
به حیث شما Exercism.io میتواند دیدنی و دیدنی باشد؟ هوس می کنید آن را آزمون نمائید و علم اپلیکیشن نویسی خویش با این ابزار و وبسایت را ارتقاء دهید؟ چنانچه همچنین میباشد و قصد به کار گیری دارید و یا این که در حالتی‌که تا قبل از این این ابزار را می شناختید و تجربه استعمال و تمرین در آن را داشته اید فراموش نکنید که ایده ها و برخورد های خویش را با ما هم به اشتراک بگذارید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 30 مرداد 1399 ساعت: 12:06


هر سایتی پس از اینکه ساخته می‌شود نیاز به یک پباده سازی عالی دارااست طراحی سایت  که بتواند یوزرها متعددی را به خویش جذب نماید. مت مولنوگ وردپرس را اساس گذاری کرد و در27 مِی سال 2003 ان را عرضه نمود. این سیستم open source  بوده و میتوان در هر هنگامی تغییراتی را در آن تشکیل داد. پلتفرم های متعددی برای ساخت سایت بدون پول وجود دارا‌هستند ولی چرا ورد پرس؟

این سیستم علاوه بر اینکه به بیش تر از 40 گویش جهان ترجمه شده‌است، از لهجه های گوناگون پشتیبانی میکند و یک سیستم تعدادی زبانه میباشد. از این رو مجموع جهان می‌توانند با تغییر و تحول لهجه وبسایت، از وب سایت شما دیدن نمایند.
وردپرس (WordPress) این سیستم رئیس محتوا (CMS) به انگیزه اینکه در کشور‌ایران نمایندگی داراست همگی ورژن های آن بدون پول بوده، بسیار عالی و آپدیت است.
وردپرس علاوه بر اینکه بی آلایش و سریع و مجانی میباشد، قالب ها و تم های بسیار زیبایی دارااست که هم مجانی میباشند هم می توانید آنها‌را از وبسایت های دارای اعتبار خریداری نمائید. این سیستم از تجهیزات سئوی نیکی نیز برخوردار‌است.
وردپرس برای جدید کاران بسیار پر کاربرد میباشد چون بسیار ریلکس می‌توانند با پلاگین های وردپرس وبسایت خویش را بسط دهند و در سود یوزرها بیشتری را جذب نمایند.
WordPress برای همه وبسایت ها از وب لاگ های همگانی گرفته تا شرکت های و مغازه های آنلاین مطلوب میباشد.
معمولا قالب های وردپرس Responsive خواهند بود به‌این مضمون‌ که شما به راحتی می‌توانید سوای استخدام طراح تارنما، می‌توانید ورژن گوشی و تبلت تارنما خویش را داشته باشید.
پشتیبانی عظیم اپ نویس برای یاری به توسعه WordPress؛ بخاطر اینکه اشخاص متعددی از این پلتفرم استعمال میکنند هروقت به مشکلی برخوردید شل می توانید عده ای را پیدا نمائید که به شما امداد نمایند.
افزونه ها و پلاگین های این سیستم بسیار متنوع می‌باشند. پلاگین های وردپرس پوشه هایی میباشند که می‌توانید روی وردپرس نصب نمایید و از آنها برای ساخت تجهیزات توسعه یافته فارغ از نیاز به کدنویسی استعمال نمایید.
معایب ساخت سایت با وردپرس:

وردپرس به جهت open source بودن از نظر امنیتی شکننده میباشد و رویه نفوذ به هسته را ساخت و ساز میکند علاوه بر این تمامی پلاگین ها و قالب ها می‌توانند در امنیت آن تاثیر گذار باشند. زبرا ممکن میباشد پلاگین ها یا این که افزونه ها دارنده باگ امنیتی باشند و امنیت تمام وبسایت را به خطر اندازند.
ممکن میباشد به جهت قالب های غیر استاندارد و یا این که تولید بیشتراز حد پلاگین درین سیستم سرعت ان را کم کند.
در شرایطی‌که سایتتان با ایراد عکس العمل کرد می بایست خودتان علم فنی ما یحتاج را داشته باشید که نقص‌ را حل فرمایید در غیر اینصورت اشخاص متعددی می‌باشند که می‌توانند بعنوان حمایت کننده اختلال را رفع نمایند اما کدام پشتوانه آیتم اعتماد شما می باشد.؟ یافت کردن یک پشتوانه قابل اعتماد به گذراندن وقت و هزینه نیاز داراست.
از سایر پلت فرم های سیستم مدیر محتوا دروپال و جوملا می‌باشند.  دروپال بسیار پیچیده میباشد و برای برنامه نویس ها ماهر کاربرد داراست. جوملا مشابه وردپرس بوده و بیشتر برای دکان های آنلاین به کارگیری می‌گردد. برای عمل کردن با این پلتفرم می بایست پاره ای با نرم‌افزار نویسی آشنا باشید.

 در‌حالتی که تصمیم گرفتید سایتی داشته باشید با دو نحوه می‌توانید وب سایت خویش را فعال سازی نمایید. شیوه اولیه این میباشد که پیرو شخصی کارشناس در نرم‌افزار نویسی باشید که تارنما را برایتان فعال سازی کرده و هزینه ای در مقابل اخذ نماید. شیوه دوم این میباشد که خودتان بتوانید حافظه بگیرید و وب سایت خویش را بسازید. در‌حالتی که تصمیم گرفتید نحوه دوم را انجام دهید، شیوه طراحی سایت با وردپرس می‌تواند شایسته ترین گزینش باشد. ساخت وب سایت با WordPress عمل رنج وجود ندارد تنها نیاز داراست شما کنجکاو، ایده پرداز و باذوق باشید تا پروسه فعالیت را به صدق حافظه بگیرید و اجرا نمائید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1399 ساعت: 14:11


درود دوستان؛
یک کدام از اشتباهات رایج و سرگردان‌کننده مواجه شدن با خطای ۵۰۳ میباشد  طراحی سایت که معمولا به عارضه ها و صورت‌های مختلفی نیز در اینترنت‌وبسایت‌های وردپرسی ساخت‌و‌ساز می شود. استدلال اساسی اکران ارور ۵۰۳ در وردپرس تماما معلوم وجود ندارد، ولی برخی از اشخاص بر این باورند که‌این غلط از سمت سرور و هاست چهره می دهد. لحاظ شما چه چیزی است؟

بسته به تنظیمات سرور ممکن میباشد خطای ۵۰۳ در وردپرس به صورت‌های ذیل اکران داده خواهد شد:

Service Unavailable
Http/1.1 Service Unavailable
HTTP Server Error 503
503 Error
HTTP Error 503 The service is unavailable
HTTP 503
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable – DNS Failure
HTTP Error 503
حل نقص‌ 503 Service Unavailable نسبتا راحت میباشد، ولی در‌حالتی که به مشکلی برخوردید کافی میباشد تا انتها این مقاله یاروهمدم ما باشید تا به شما شایسته ترین شیوه‌های برای رفع این اشتباه را نشان دهیم.

عوارض اکران ارور ۵۰۳ در وردپرس
وردپرس یک سیستم مدیر محتوای متن‌گشوده میباشد که معمولا یوزرها و مدیران وبسایت به عارضه ها پایین با ارور ۵۰۳ مواجه می گردند.

وجود باگ در پلاگین یا این که قالب وردپرس
ناسازگاری کد PHP
معدود بودن کشش و منابع سرور
هجوم ها مخرب مانند حمله‌های DDOS
تعمیر و محافظت سرور
درخواست بالای سرور
خطاهای کانال‌ای
اکران ارور ۵۰۳ در وردپرس در معنای این میباشد که خدمت‌دهنده اینترنت‌وب سایت فعلا در دسترس نبوده و سرور پاسخگوی درخواست‌های ارسال به آن نمیباشد. اعتنا داشته باشید که تولید این اختلال در اینترنت‌وب سایت می تواند تاثیر بدی بر روی بهینه سازی وب سایت داشته باشد.

 

 

 

درپی به چک تک تک مواقعی که بیان کردیم میپردازیم و تلاش میکنیم چاره‌هایی برای رفع ارور ۵۰۳ در وردپرس سرویس شما معرفی کنیم. پس هم پا ما باشیید….

نحو رفع خطای ۵۰۳ بوسیله یوزرها وبسایت
در شرایطی که وارد وبسایت وردپرسی شدید و خطای Error 503 Service Unavailable را مشاهده کردید کافی میباشد نحوه‌های پایین را انجام دهید:

بار گذاری دوباره وبسایت: یک کدام از نحوه‌ها برای ازبین بردن این اشتباه رفرش وبسایت با فشار دادن کلید f5 میباشد. در بعضی از مواقع با مفتوح کردن دوباره تارنما این اشتباه رفع میشود و شما به وبسایت دسترسی پیدا میکنید.
تزکیه کش مرورگر: در شرایطی‌که با انجام شیوه بالا نقص‌ شما برطرف نشد از نصیب پیکربندی مرورگر خویش کش مرورگر را تمیز فرمائید و دوباره آزمون کنید.
پر‌نور کردن دوباره رایانه یا این که روتر: در بعضا از موردها پیغام اشتباه به جهت وجود نقص‌ از سمت DNS شما میباشد که با پر‌نور کردن مجدد آن خلل رفع می گردد.
آزمون با مرورگر دیگر: برای رفع این ایراد کافی میباشد تارنما را با مرورگر دیگری بالا بیاورید در‌حالتی که اختلال برطرف نشد راه و روش انتها را آزمون نمایید.
به مدیران تارنما اطلاع دهید.
۷ غلط نقص‌ ساز در وردپرس
1- وجود باگ در پلاگین‌ها
در صورتی در وبسایت وردپرسی خویش به خطا یک پلاگین یا این که قالب مخربی را نصب کرده باشید، ممکن میباشد با اشتباهات متعددی روبرو گردید. بعضی وقتها اشخاص به مکان نصب پلاگین از مخزن وردپرس آن را از مخازن نامعتبر تنظیم می‌نمایند که باگ‌های مخرب مو جود در آن ها یکی‌از عامل ها اساسی در چهره دادن ارور ۵۰۳ در وردپرس هست.

در‌صورتی‌که بعداز نصب و فعال سازی پلاگین‌ای با خطای ۵۰۳ مواجه شدید، به احتمال خیلی زیاد منشا تولید خلل از سمت به عبارتی پلاگین می باشد و می بایست سریعا پلاگین ذکر شده را غیرفعال نمائید و از پلاگین‌های جایگزین به کارگیری کنید.
در‌حالتی که نمی‌دانستید کدام پلاگین سبب ساز به‌وجود وارد شدن این ایراد گردیده کافی میباشد مجموع پلاگین‌ها را یکباره غیرفعال نمایید.

 

 

 

پرسش: چه‌گونه پلاگین‌ها غیرفعال‌سازی کنیم؟ متاسفانه دسترسی ما به پنل رئیس انقطاع شده‌است؟

ابدا مکان نگرانی وجود ندارد و صرفا با متانت بدون نقص ادامه مقاله را مطالعه فرمائید.

غیر فعال کردن کلیه پلاگین‌های وردپرس
نخست به امداد FTP یا این که File Manager به دایرکتوری هاست خویش متصل گردید. اما بایستی دقت داشته باشید ما درین یادگرفتن از FileZilla به کار گیری کردیم.

 

تصاویر بالا و زیر تفاوت متعددی با هم ندارند و فقط عکس نخستین  با امداد FileZilla تنظیم گردیده و تصویر دوم در فضا رئیس پوشه هاست میباشد.

 

در پی فقط کافی میباشد از روش منیجر هاست یا این که FTP وارد فایل wp-content که منحصربه‌فرد پلاگین و قالب‌ هاست گردید و اسم فایل plugins را به اسم plugins-old تغییر‌و تحول دهید. همان گونه که قابل تشخیص میباشد کلیه پلاگین‌های شما به یک‌باره غیرفعال شدن.

 

بعد از غیرفعال شدن پلاگین‌ها دوباره اسم فولدر plugins-old را به اسم نخستین آن تغییر و تحول دهید و اینترنت‌وبسایت خویش را دوباره بار گذاری نمائید در‌صورتی‌که با پیغام ۵۰۳ مواجه نشدید یعنی ادله اساسی چهره دادن این نادرست وجود پلاگین مخربی بوده میباشد.

برای یافت کردن پلاگین کافی میباشد وارد پیشخوان وردپرسی خویش گردید و پلاگین‌ها را به ترتیب فعال فرمائید و هر دفعه وب سایت خویش را ارزیابی نمائید تا با ارور 503 مواجه گردید. درصورتی که در‌این میان با فعال کردن پلاگین‌ای این اشتباه اکران داده شد منشا ساخت‌و‌ساز ارور ۵۰۳ در وردپرس دقیقا به عبارتی پلاگین ذکر شده میباشد. به راحتی می توانید آن را با به کار گیری از FTP یا این که فولدر منیجر خویش هاست برای مدام منزه فرمائید.

آیا مغازه اینترنتی تهیه و تنظیم گردیده با وردپرس امن میباشد؟


2- قالب وردپرس اختلال‌ساز
یکی از دیگر از دلایلی که منجر اکران ارور ۵۰۳ در وردپرس میگردد، باگ‌های جانور در قالب شما میباشد. البته به چه شکل متوجه شویم این اشتباه از سمت قالب فعال گردیده روی وب سایت ما می باشد یا این که نه؟
کافی میباشد قالب فعال تارنما خویش را به یکی‌از قالب‌های پیش‌فرض وردپرس جایگزین نمائید. برای این‌عمل در آغاز نیاز میباشد از وب سایت خویش حمایت کننده‌گیری نمایید تا در شکل وجود نقص‌ بتوانید آن را به شرایط اول بازگردانید.
آن‌گاه وارد فولدر منیجر یا این که FTP تارنما خویش گردید و از فایل wp-content به فایل theme بروید و قالب فعال بر روی تارنما را پیدا و به طرز پایین غیرفعال فرمائید.

بعداز دانلود قالب فعال وب سایت، فایل مرتبط با آن را حذف فرمائید و آنگاه اینترنت‌وبسایت خویش را از مجدد بار گذاری نمایید. در حالتی‌که ارور ۵۰۳ در وردپرس رفع گردیده باشد نقص‌ از قالب میباشد ولی درصورتی که رفع نشده باشد بایستی موردها دیگری را محاسبه فرمایید.

3- ناسازگاری کد PHP
زمانی قطعه کد جدیدی به اینترنت‌وب سایت خویش اضافه می کنیم ممکن میباشد مشکلاتی مانند خطای ۵۰۳ در وردپرس ما ساخت و ساز نماید. البته چه‌گونه تشخیص دهیم چه کدی سبب ساز به‌وجود وارد شدن این ایراد شده‌است؟

در شرایطی‌که وب سایت شما هنوز به‌صحت عمل می‌نماید میتوانید پلاگین‌های انواع‌زدایی مانند Debug Bar و  Query Monitor را نصب فرمایید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت: 19:07


3 – به کارگیری از افزونه : این طریق ریلکس ترین و سریعترین خط مش برای افزودن کد میباشد البته چنانچه از افزونه قابل قبولی برای این خواسته به کار گیری نکنید، میتواند برای تارنما شما طراحی سایت مشکلاتی تولید نماید.

در‌این نوشته‌ی علمی به معرفی یکی شایسته ترین افزونه ها با درصد اطمینان بسیار بالا جهت افزودن کد به بخش های
 یا این که
 یک وب سایت وردپرسی پرداخته ایم. افزونه متبوع Insert Headers and Footers اسم دارااست که می‌توانید آن را از تارنما وردپرس و یا این که مخزن وردپرس دانلود و نصب نمائید.

در ویدئوی تحت به طور بی نقص طریق استعمال از این افزونه برای قرار دادن کد در هدر یا این که فوتر تارنما وردپرسی معرفی شده‌است:


 

در بالا بایستی افزونه Insert Headers and Footers را نصب و فعال فرمائید. آسانی استعمال از این افزونه یکی مزیت های آن میباشد. همینطور با استعمال از این افزونه میتوانید کلیه کدهای مو جود در هدر و فوتر وردپرس را مشاهده و محاسبه نمائید.

بعد از فعالسازی افزونه Insert Headers and Footers به تب پیکربندی مراجعه کرده و مورد “Insert Headers and Footers” را تعیین فرمائید.

 

 

همان طور که در تصویر فوق مشاهده میکنید ، درین شیت ، دو جعبه برای قرار دادن کد وجود داراست. یکی آنها برای کدهای هدر و دیگری برای کدهای فوتر تارنما میباشد. به آسانی می‌توانید کدهای مدنطر خویش را نسخه برداری کرده و در یکی جعبه های مدنظر خویش قرار دهید. در پایان بر روی مورد “ذخیره پیکربندی” کلیک نمائید.

حالا میتوانید کدهایی که در‌این افزونه قرار داده اید را در وب سایت خویش ملاحظه کنید.

مقاله دارای ارتباط  افزودن فرم ورود به نوار کناری وردپرس
با به کار گیری از افزونه Insert Headers and Footers بسادگی توانستید کدهای مدنظر خویش را در هدر یا این که فوتر تارنما وردپرسی خویش قرار دهید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت: 17:17


طراحی گرافیکی وبسایت
طراحی حرفه‌ای سایت از اجرای خلاقانه‌ المان های گرافیکی بر مبنای استانداردهای روز ساخت سایت پدید میاید. با دقت به اینکه امروزه طراحی به سمت مینیمال و ساده‌ گرایی رفته، طراحی سایت مضمون‌ تایپوگرافی بیش از قبل در طراحی سایت جا باز کرده است؛ که علاوه بر استعمال از فونت آیکون های مناسب، به رنگ و برجستگی نوشته‌ها، فاصله‌ی میان متون، هارمونی رنگی برحول محور رنگهای لوگو و موارد دیگر می‌پردازد.

طراحی وبسایت حرفه ای خوب هنگامی به وجود میاید که گرافیک و اصول اپ نویسی در طراحی وب سایت با هم آمیخته شوند و تعامل نیکی با هم داشته باشند. در حالتی‌که وبسایت شما گرافیک خوبی نداشته باشد، کاربران بعداز ورود به وبسایت جذب آن نمی شوند و از وب سایت خارج می‌شوند. در فایده نرخ خروج کاربران از سایت یا همان نرخ پرش سایت بالا می رود که به جايگاه وب سایت در گوگل جراحت جدید وارد خواهد کرد

 

عنوان نوشته ی علمی: اهمیت طراحی وب سایت برای شرکتهای
ساخت سایت شرکتی با رویکرد دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول seo ، مهم ترین قدم در برندینگ دیجیتال شرکتها می باشد

موقتی بخوانید
امنیت یک کدام از مهم‌ترین ویژگی های سایت تخصص دارد.
امنیت سایت به مجموعه اقداماتی گفته می گردد که با انجام آن‌ها ضریب امنیت سایت به حداکثر رسیده و امکان نفوذ به آن به دست کم می‌رسد. توجه داشته باشید که امنیت وب سایت تابع موردها دیگری نیز است که همه آن‌ها نقش بسیار اساسی در تامین امنیت وبسایت دارند.

امنیت سرور ، امنیت شبکه ، امنیت اینترنت ، امنیت سیستم استدلال ، امنیت نرم افزار و بسیاری از مورد ها دیگر نقش کلیدی در تامین زیرساخت امنیت وب سایت دارا هستند.

 

سئو برای موتورهای جستجو
افزایش سکو تارنما در موتور جستجو گوگل امری ضروری برای هر کسب و کارهای دیجیتال است، چه منفعت دارد در‌صورتی‌که سایت فوق‌العاده‌ای داشته باشید؛ ولی کسی نتواند آن را پیدا کند؟ یک وب‌ وب سایت حرفه ای می بایست پایین ایجاد های مایحتاج در سئو داخلی سایت را داشته باشد تا ربات های گوگل بواسطه محتوایی که شما برای مخاطبین خود تولید کرده اید بتوانند ترافیک و بازدید های زیادی به سمت وب سایت شما هدایت کنند؛ و این مستلزم انجام تکنیک‌ های بهینه‌سازی وبسایت (seo داخلی سایت) می باشد که ایزی وب علاوه بر طراحی سایت‌تارنما شرکتی، برای مشتریان خود خدمات تخصصی سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتور جستجو گوگل را  ارائه می دهد.

 

مطالعه بیشتر مقاله : ۱۴ دلیل اهمیت ساخت سایت شرکتی 
چت آنلاین 
چت آنلاین یا همان LIVE CHAT یک ابزار و طریق بسیار موءثر برای برقراری ارتباط آنلاین و درلحظه ی شما با بازدیدکنندگان وبسایت تان می باشد. سیستم چت آنلاین به شما کمک می کند تا به آسودگی با بازدیدکنندگان وب سایت خود ارتباط برقرار نمایید، آنان را پند کرده و به سوالهای آن‌ها پاسخ دهید. به جای راهنمایی مشتریان سایت خود به واسطه تماس تلفنی و یا پاسخگویی به واسطه ایمیل می توانید از سیستم چت پشتیبانی آنلاین استفاده فرمائید.

سهولت در اشتراک گذاری محتویات تارنما در شبکه های عمومی
امروزه به واسطه پرورش شبکه‌های‌مردمی و فراگیر شدن موبایل های هوشمند، مخاطبین ما ترجیح می دهند با عضویت در شبکه های مردمی کسب و کار ما از پایانی مطالب و محتویات بار گذاری شده در سایت با ما درباره باشند پس سهولت به اشتراک گذاری مطالب و محتویات وب سایت در سریع ترین و راحترین روزگار ممکن یک کدام از این الزامات ساخت وب سایت حرفه ای در دنیای امروز می باشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت: 15:36


پباده سازی مغازه ساز با قابلیت و امکان یک سری فروشندگی
دکان ساز یک ابزار مهم میباشد که کلیه شغل های طراحی سایت  دکان آنلاین از روش آن انجام میشود قرار دادن محصول ها در وبسایت، انجام پرداخت‌ها و پردازش آن ها، محاسبات مالیاتی و غیره. پباده سازی مغازه ساز تمامی امکاناتی که شما برای رئیس و حفظ یک مغازه اینترنتی نیاز دارید را در دست شما می گذارد .
یک دکان اینترنتی اجزای مختلفی را مشتمل بر می گردد که مغازه ساز کلیه آنان‌را به طوری که به کارگیری از آن برای همگان سهل باشد در دست یوزرها قرار میدهد. دکان ساز‌ها غالباً قابلیت و امکان تلفیق و تعامل با خدمت‌های دیگر مانند درگاه‌های پرداخت، ابزارهای بازاریابی ایمیلی، قابل انعطاف افزارهای حسابداری و کانال‌های اجتماعی را نیز داراست. اپلیکیشن‌های حسابداری در ساختار آن‌ها گنجانده میشود تا شغل های رئیس و حسابداری یک مغازه سریعتر و سهل و آسان خیس انجام گیرد.

 

اشخاصی وجود دارا‌هستند که آفریننده‌ی محصولی میباشند و زحمت بخش اعظمی برای آن می کشند.این اشخاص غالبا تولیدات خویش را به یک واسطه می فروشند و آن واسطه به یک واسطه دیگر. بعضی وقتها این زنجیره تا یک‌سری دست می چرخد و محصولی که در غایت به دست مصرف کننده میرسد قیمتی فوق العاده بیشتر از قیمتی که می بایست داشته باشد دارااست.
در‌این دربین خالق که نقش اساسی را در ایجاد آن متاع داراست کمترین منفعت را برده. همینطور در‌این جور معاملات مصرف کننده آخری در گیر خسارت می‌گردد به دلیل آن که محصولی را بسیار گران خیس از آنچه که بها آن بوده خریده میباشد.و فقط واسطه‌ها میباشند که در‌این داستان با کمترین زحمت بیشترین منفعت را می برند.طراحی وب سایت‌های یک‌سری فروشندگی میتواند نقش یک منجی را در‌این بهبهه ایفا نماید
مارکت پلیس یا این که چندین فروشندگی؛منجی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، معاند واسطه گری
مطمئنا هر خالق ای به‌این اندیشه نموده است که خودش دست به فروش تولیدات خودش بزند و از این نحوه هم فایده بیشتری کسب نماید و هم فرآورده پایانی را با قیمت خوب تری به دست مصرف کننده برساند. ولی ایرادات نصیب فروش بسیار میباشد و انجام این عمل به‌این آسانی‌ها هم وجود ندارد همانگونه که چندین روز قبل شاهد این بودیم که تارنما بزرگی مثل ساخت وب سایت دیجی فرآورده هم به سمت مارکت پلیس شدن رفته و قابلیت و امکان چندین فروشندگی را به یکی از مهم‌ترین سیاست‌های گروه خویش کرد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت: 18:32


سیستم رئیس محتوا سفارشی در طراحی سایت
مطلوب ترین تارنما ها ، وبسایت هایی می‌باشند که با سیستم رئیس محتوا درست شده اند .

تارنما هایی که سفارشی یا این که ساخت سایت vip ساخته میگردند مشتریان خاص خویش را دارا‌هستند و نیازی به بروزرسانی های زیاد ندارند و درغیراین شکل برای بروزرسانی ها، مشتری ها را بدون چاره به مکاتبه و تعامل با طراحان میکنند. این ابدا مسئله جالبی وجود ندارد که صرفا یک نفر بتواند با تارنما فعالیت نماید در طراحی وب، سیستم مدیر محتوا و کدهایی که برای طراحی وب سایت نوشته میگردند بایستی به نحوی باشند که به وسیله مشتری و دیگر توسعه و گسترش دهندگان قابل تغییر‌و تحول باشند .معمولا طراحان تارنما هایی که ازبرنامه وردپرس یا این که استاندارد جهانی طراحی وب به کارگیری می نمایند این قابلیت و امکان را برای یوزرها و مشتریان مهیا می کنند که اگرشخصی ، پاره ای فعالیت با کامپیوتر و وب را بداند فارغ از کد نویسی میتواند در آپ دیت رسانی واعمال تغییرات در تارنما یاری دهد.

این مقاله هم شاید برایتان کاربردی باشد:   بروزرسانی الگوریتم های گوگل در سال 2019

به کارگیری از وبسایت ساز برای طراحی وب
در صورتی از نرم افزار های وب سایت ساز به کار گیری مینمایید می بایست بدین نکته دقت داشته باشید که شما تحت عنوان یک کمپانی کوچک برای طراحی وب سایت خویش، از تارنما سازهایی به کار گیری فرمائید که ساخت سایت شمارا کیفیت بالا، قشنگ و مخاطب پسند کند و مخاطب متوجه خواهد شد که وبسایت شما هیچ نادر و کاستی ندارد و تمامی این مورد ها را شما میتوانید با مطلوب ترین ارزش انجام دهید اما نکته قابل توجه دیگری که نباید از خودکار بیفتد خلاقیت در طراحی وب سایت میباشد که صحبت اولیه و انتها را می‌زند چه بسا طراحانی که با پاره ای خلاقیت و ایده پردازی در رنگ و جلوه های بصری توانسته اند مخاطبان متعددی را به سایتی روانه نمایند.

طراحان تارنما بایستی دقت داشته باشند که در‌حالتی که برای موسسات کوچک ساخت سایت انجام میدهند می بایست وب سایت را برای مشتری ساختار بندی کنند و مجموع موسسه ها طراحی وب برای شرکت ها کوچک روی بخش بازاریابی و تبلیغات برای آن کمپانی، همینطور بروی مجال های دریافتی از مشتری  سپرده گذاری نمایند.

1- برای کاهش کلیک ها هرکاری که می‌توانید بکنید
فکر کنید در سرچ گوگل در پی مطلبی بودید درین دربین لینک و پیوند های متعددی برای شما نمایان می گردد در برخی از سایت ها چهت نیل به کاغذ ی متبوع بیشتراز 3 کلیک نیاز میباشد صورت پذیرد. در حالی که یوزرها تارنما مجال ندارند و نمی‌خواهند متوقف شوند و مطالب در میان رویه را مطالعه نمایند. چهت نیل به یک مقاله در یک شیت بایستی به صورت بی واسطه به آن مقاله در برگه متبوع لینک و پیوند زده گردد تا استفاده کننده سردرگم نشود و با آن در رابطه باشد.

2- لینک و پیوند های معنا دار ساخت و ساز فرمایید
پیوند ها برای همه مطالب می بایست گویا و دربردارنده پیام به عبارتی مطالب باشند در شکل تضاد و مغایرت لینک و پیوند ها با مطالب، کاربر متبوع ما شم بدی همانند کلاه برداری به وی دست می‌دهد پس دراین باره توجه کافی داشته باشید و همین طوردر شکل ادامه دار بودن مطالب  با ترغیب خواننده گان به تلاوت ادامه مقاله، آنان را وادار فرمایید که درپی مقاله بروند وعلاقمند شوند که بدانند در‌پی و صفحه ها بعدی چه مطالب و نکاتی روبرویشان قرار میگیرد و به چه مطالبی دسترسی خواهند داشت و صراحتا  مطرح نمایید که در‌صورتی‌که روی ادامه مقاله کلیک کنند، چه خواهند خواند .

3- سرفصل ها می بایست مختصر و توصیفی باشد
همگی سرفصل ها بایستی از دیگر متن‌ها غیر وابسته و معین باشند. عنا وین دیدنی گزینش کنید و عملکرد فرمائید عنا وین و سرفصل هایی را تعیین فرمائید که خوب مندرج باشند تا یوزرها با تلاوت آنان بتوانند مطالبی را که در جستجوی آنان بودند بیابند. همینطور می‌توانید یک فشرده ای از داده ها را در دست مخاطبان قرار دهید به نحوی که به کاربر اذن این را بدهد تا مشاهده کرد کلی از مقاله بدست بیاورد و سپس برای مطالعه ادامه مقاله تصمیم خویش را بگیرد.

4- بایستی ها و نباید های گذاشتن برنامه خردسالان در تارنما
در اولِ نوشته‌علمی نیز اشاره کوتاهی به‌این آیتم نمودیم که هرچه شما از کارتون و تصاویر متحرک بیشتری در تارنما خویش به کارگیری فرمائید نمی توانید مخاطبان بیشتری را به سمت خویش بکشانید چه بسا تارنما هایی که سوای هیچ طرح گرافیکی و آرایش و پیرایش خاصی ، تنها و تنها با تغییر‌و تحول رنگ و سایز متن ها خویش توانسته اند مخاطبان بی شماری را جذب وب سایت خویش کنند و تنها نظم در قراردادن پست ها و مطالب در وب سایت و هم چنین قرار دادن محتواهای پرمغز و اثرگذار و کاربردی در تارنما شایسته ترین طریق برای طراحی وب سایت ماهر و همین طور کاربرپسند هست .

پس در صفحه ها  تارنما خویش از کارتون های پیکان و متن های متحرک و تصاویر نا مربوط و فراوان به کارگیری ننمایید، چون خصوصیت های اساسی وب سایت را گم راه و ازبین میبرد.

کوشش نمایید در جاهایی از برنامه خردسالان و تصاویر متحرک به کار گیری فرمائید که امداد کننده می‌باشند.

از جمله در مواقعی که رابطه شما با قشر نادر سواد و یا این که کودک ها می‌باشند برای رساندن مفاهیم می‌توانید از برنامه خردسالان و تصاویر متحرک به کار گیری فرمائید.

5- با به کارگیری از لیست ها، دستیابی به داده ها را بی آلایش خیس فرمایید
شاید با مرور تارنما های متعددی متوجه این مورد گردیده باشید، طراحانی که از گونه های لیست ها در بخش های کناری تارنما و یا این که در منو منفعت می‌برند، خیلی شل میتوانند مخاطبان را به مطالعه بقیه  مطالب و حتی کلیک های بیشتر روی مطالب ترغیب نمایند و طراحان توسط این لیست ها توانسته اند  مسیر دستیابی به مطالب را شل خیس کنند. در شکل قابلیت و امکان، لیست ها را کوتاه نگه دارید از اشکال لیست های داخل هم فایده ببرید که هرشخصی سازه به نیاز خویش به لیست و عنوان ها زیرین آن مراجعه کند. در غایت در حالتی که بدون چاره به به کارگیری از لیست طولانی شدید، از فضاهای سپید برای شکستن آن به کار گیری فرمائید تا ادامه دار بودن مطالب و طولانی بودن لیست ها سبب ساز خستگی چشمان استفاده کننده نشود واز مطالعه بقیه عنوان ها و مطالب صرف لحاظ نکند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت: 15:58

آنالیز جزئیات و فرآیند طراحی وب
همانگونه که گفته شد برای آنکه اینترنت­سایتی پباده سازی گردد که رضایت مشتری را به یار و همدم داشته باشد، می بایست فرایند ساخت سایت را بصورت واضح معلوم کرد تا مشتری از پروسه پیشرفت پروژه طراحی سایت آگاه خواهد شد. کمپانی ادیب فرایند انجام ساخت وب سایت را در آبادی مرحله تدوین نموده است و در هر مرحله عمل­ها باجزئیات بدون نقص توضیح داده شده‌است. اجرای هشت مرحلۀ اولیه برای طراحی وب انجام می­گیرد و اجرای دو مرحلۀ پایان برای مراقبت و محافظت تارنما برای جذب بازدیدکننده در شکل توافق مشتری انجام می­پذیرد. در کمپانی ما به هر کدام از روند دقت ویژه­ایی می­گردد و در کمال اعتنا و طاقت هر مرحله به انتها می­برسد چون اعتقاد و باور ما بر این میباشد که نادر­توجهی به هر مرحله به پروسه بعدی جراحت وارد می­نماید و نتیجۀ فعالیت رضایت­نصیب نخواهد بود. مراحلی که در پی به آن­ها پرداخته می­خواهد شد در ساخت وب سایت شرکتی و دکان اینترنتی کاربرد دارااست.

 

هر کمپانی ساخت سایت مکلف میباشد که جزئیات و روند طراحی وب سایت را تدوین و طبق آن فعالیت نماید.

مرحله اولیه: محاسبه منظور­ های اولیۀ مشتری و اپ ­ریزی برای ساخت وب سایت
ارزیابی مراد­های مشتری یکی‌از مهم ترین روند ساخت وب سایت میباشد و می بایست برای انجام صحیح این مرحله توجه ما یحتاج به­عمل برده خواهد شد. مشخص و معلوم شدن اینکه مشتری از کوشش وب سایت چه انتظاری دارااست و اینترنت­تارنما چه نیازهایی از مشتری را بایستی برطرف نماید از واجبات این مرحله محسوب می­گردد. کمپانی ادیب­ گسترعصرنوین مراد ­های مشتری را مستند نموده و درصورت توافق هر دو طرف، فرآیند ساخت وب سایت را نرم افزار ­ریزی کرده و طبق آن فعالیت را جلو می­پیروزی.

مرحله دوم: محاسبه داده ها به­ دست آمده برای گزینش نحوه ساخت وب سایت
پس از آنکه منظور­های مشتری به تائید طرفین رسید، مجموعه فنی در کمپانی ادیب­گسترعصرنوین مکلف می­گردد که داده ها به­دست آمده را برای تعیین شایسته ترین طرز برای طراحی وب ارزیابی و آنالیز نماید. اطلاعاتی که ارزیابی می­شوند دربرگیرنده محتوای متن (مانند تماس با ما، در رابطه ما و ...)، تصویر، لوگو تجاری، دسته­بندی تولیدات و سرویس ها، رنگ سازمان می­باشد. نتیجۀ تجزیه و محاسبه به مشتری اطلاع داده می­گردد تا در شکل توافق، مجموعه پباده سازی برای اجرای طرح اول آغاز به عمل نماید.

مرحله سوم: پباده سازی نخستین وایرفریم برای فهم بهتر مشتری از ساخت وب سایت
برای آنکه ایدۀ اولیۀ ساخت وب سایت برای مشتری قابل ادراک گردد از طرح گرافیکی اول به کار گیری می­خواهد شد. درین طرح، تصویر همه صفحه های تارنما مانند برگه اساسی، دکان، مقاله‌ها، در رابطه ما، تماس با ما و هر شیت­ایی که قرار میباشد در وبسایت قرار بگیرد، کشیده می­گردد. درآخر مثال­های پباده سازی گردیده به مشتری نشان داده می­خواهد شد و درصورتی که که گزینه تایید واقع گردد، پروژه وارد مرحلۀ بعدی که پباده سازی قالب اساسی وبسایت میباشد، می­خواهد شد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت: 17:22


ساخت وب سایت ممکن میباشد راهی غلط باشد!
کمپانی هایی که مانند اسنپ و دیجی مال و … طراحی سایت   از روش پباده سازی اپ به برد رسیده اند نمونه هایی بارز برای اهمیت داشتن یک برنامه تلفن همراه میباشد.

می قدرت اعلام‌کرد که اپلیکشن ها با دو غرض پباده سازی میگردند :

برندهای معتبری در ادامه مخاطبان بیشتر میباشند
خدماتی که صرفا از روش نرم‌افزار پباده سازی می‌شوند
بیش تر از 60 درصد یوزرها در طی یک ماه برنامه جدیدی نصب نمی‌کنند و صرفا 10 درصد از یوزرها بیشتراز 4 نرم افزار در ماه نصب می نمایند.

برای به غرض رسیدنتان از این شیوه , می بایست مدت و هزینه متعددی را صرف جذب یوزرها انجام دهید تا فقط 10 درصد از یوزرها را استفاده کننده قراردهید و تا هنگامی آن‌ها استفاده کننده شما خواهند ماند که چیز ارزشمندی به آن‌ها ارائه خواهد شد .

 

طراحی وب سایت ریسپانسیو یک گزینش صراحت دارد
یوزرها برای رفع نیازهایشان او‌لین کاری که انجام میدهند , جستجوی سرویس ها متبوع در گوگل میباشد و جستجودر برنامه استور فیض ی مطلوبی تخواهد داشت.مثلا در صورتیکه درپی یک دندانپزشکی در گوگل باشید, نشانی و اسم یک دندانپزشکی را اخذ خواهید کرد. اکنون در حالتی که همین کاوش را در نرم افزار استور انجام دهید , خواهید روئت کرد که برنامه هایی در دسترس شما قرار میگیرند که معمولا در دسته ی بازی ها و سرگرمی ها … قرار دارا هستند.

 

وب سایت ریسپانسیو و نرم‌افزار هر دو اصلی اند
طراحی وب سایت ریسپانسیو و سئوی قدرتمند یک ضرورت محسوب می‌شود البته داشتن برنامه میتواند مکملی مطلوب چهت نیل به غرض باشد. همینطور دو ادله که در اولِ نوشته‌ی‌علمی  گفته شد ( برندی دارای اعتبار باشیم یا این که برنامه با هدفی معلوم و جدا از وبسایت پباده سازی کنیم) بسیار دارای اهمیت میباشد.

در غیر اینصورت خیر صرفا هزینه و وقت متعددی را صرف پباده سازی و شناسانده اپلیکیش میکنید, بلکه هیچ سود ی مطلوبی از این نحوه اخذ نخواهید کرد.

 

مثلا تجربه ی نا غالب دیجی جنس  را در حیث بگیرید. دیجی محصول پس از این که طراحی وب سایت رسپانسیو خویش را غیرفعال کرد, از یوزرها درخواست کرد تا از اپ این وب سایت به کار گیری نمایند . البته با سپری شد دوران به سود ی دلخواهش نرسید و مجددا قابلیت و امکان ریسپانسیو تارنما را فعال کرد و اپلکیشن را در کنار آن به کاربرانش معرفی نمود.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 159 تاريخ : شنبه 11 مرداد 1399 ساعت: 17:28


ارائه سرويس هاي متعدد و به دست آوردن بسترهايي براي رابطه دو طرفه با جامعه مخاطبان پرتال، پررنگ ترين خوی سازماني پرتال هاي مفید اینترنت در يک ده سال اخير بوده میباشد. مخاطب را بايد طراحی سایت  نگهداری کرد و به نيازهاي آن جواب بخشید. در صورتی‌که مخاطبي به سايت اي ميل ارسال نماید و شما در پاسخ، او‌را به موضوعات حاشيه اي و غير دارای ربط در فضاي سنتي ارجاع دهيد، در واقع اقبال مشاهده دوباره سايت بوسیله اين مخاطب را از دست خواهيد بخشید.

در شرایطی‌که به يک نشاني پست الکترونيک، مخاطبي مکاتبه نماید و اي ميل رجوع بخورد، وجهه سايت گزینه ترديد قرار خواهد گرفت. متاسفانه در برخي از سايت هاي دولتي ايران نيز، چنين موضوعي به وفور مشاهده مي شود. پرتالي که برگه رابطه با ما الکترونيکي نداشته باشد، مسئولان پرتال مجهول الهويه باشند، داده ها ارائه گردیده در پرتال ورژن قابل پرينت نداشته باشد و بارگذاري صفحه های، نماید و تک زبانه باشد ، معمولا در مخاطب مداري با اختلال جدي مواجه خواهند بود. سايتي که قصد داراست آگهي اينترنتي دريافت نماید، البته حاذق نيست تا يک پست الکترونيکي مشخصي براي اين فعالیت تعبيه نماید و با مخاطبان رايزني بکند و فضاي مشخصي در پرتال براي آگهي اثبات و چرخشي در حیث نگرفته باشد، نمي تواند درآمد زايي نماید. از سويي، پرتالي که سوای اطلاع از جامعه مخاطبان، به توليد محتواي دور از هم در سايت اهتمام مي ورزد، نمونه ديگري از سايت هاي بي تدبير میباشند.

 سايت هايي که مخاطب را نمي شناسند و در واقع، دنياي اينترنت را به هم ریخته کرده اند. حتي درصورتی که سايت اينترنتي مرتبط با يک کمپانی خدماتي کوچک منش اندازي مي کنيد، بايد کارایی کنيد تا اطلاعاتي در پرتال ارائه شود که خواننده را براي رابطه با کمپانی ترغيب و تشويق نماید. برای مثال در حالتی‌که در زمينه سرویس ها بيمه و ماليات فعاليت داريد، ابدا بد نيست که فايل هاي اطلاعاتي و خواندني در رابطه مباني بيمه و ماليات و مسائل ضروري که همواره مخاطبان با آن رو به رو می باشند، در بخش اطلاعاتي پرتال ارائه کنيد. با اين عمل، در موتورهاي جست وجو نيز نمايه مي شويد و بيننده درخواهد يافت که با تیم اي علمي و صاحب و مالک اطلاع طرف می باشد.

هر کسب و عمل پيش پا افتاده و عادي در دنياي سنتي را مي قدرت با داده ها جامع و ابزارهاي مالتي مديا، به پرتالي مالامال مخاطب و کسب و کاري فعال در دنياي اینترنت مبدل کرد. صرفا بايد راه و روش و ترسیم کسب و فعالیت آنلاين را خوب بدانيد و به مشتري و مخاطبان احترام بگذاريد. تفاوت مشتري سنتي با مشتري آنلاين آن میباشد که مشتري سنتي، معمولا از يک شهر و شهرهاي حریم به سمت کسب و عمل روزمره شما مراجعه مي نماید ولی در دنياي مجازي، کاربري از مرزوبوم برزيل يا چين نيز مي تواند مشتري بالقوه يا بافعل شما باشد.

پس بايد به تمامی اين مخاطبان دقت کنيد. براي همين میباشد که همواره پيشنهاد مي کنيم، دستکم يک کاغذ براي معرفي پرتال به زباني غير از فارسي (انگليسي) در پرتال شیوه اندازي کنيد تا مخاطبان غير فارسي زباني که اتفاقي به پرتال مراجعه کرده اند نيز، از کليات سرویس ها شما اگاه شوند. شايد مخاطب آينده شما شوند..  پس همت کنيد تا هر سايتي با هر هدفي که رویه اندازي مي کنيد، مخاطب مدار باشيد و ابزارها و طریق هايي خلاقانه براي تعامل با یوزرها و مراقبت رابطه با آن‌ها بر طبق مواردي که در بخش هاي ديگر کتاب به آن اشاره مي شود، در امر فعالیت قرار دهيد. اینکه بخش contact us و حتی about us می بایست داده ها خیر برای معرفی وبسایت و ابزارهایی برای رابطه مخاطبان با تیم کارداران وبسایت داشته باشد، مسائلی میباشد که همواره تئوریسین های ساخت سایت به آن اشاره میکنند و می بایست مد حیث قرار بگیرد. همگی این مسائل کوچک، المان هایی از وجهه پیروز یک تارنما خوب میباشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت: 18:34


طراحی وب سایت خبری ، در همگی جای جهان و در همه کشورها جزو شایع ترین سایت هاست . اکثر اوقات وبسایت های شرکتی و وبسایت های آموزشی نیز دارنده بخش خبر‌ها می باشند .

سایت خبری ، اینترنت سایتی میباشد که کلیه تجهیزات خبری  طراحی سایت برای راه‌اندازی وبسایت برای خبر گذاری ها را در بر می گیرد. این تجهیزات دربرگیرنده جور بندی موضوعات خبری ؛ اعم از سیاسی و ورزشی و … می‌باشد . مجله از روش پست الکترونیکی و … .کافی میباشد شما سیاست سایت خبری خویش را انتخاب کرده و بعد مبادرت به ایجاد راز فصل های خبری کرده و آنگاه خبر های خویش را در وبسایت خبری خویش تکثیر دهید .

جهان را خبردار نمائید ، با طراحی وب خبری
با ساختن اینگونه تارنما ها اصولی و صحیح ، خیلی ریلکس می توانید خبرنگار ، عکاس و مولف ( جهت تایپ کردن مقاله‌ها ) را در تارنما تعریف‌و‌تمجید کرده و آنان تحت لحاظ سردبیر وب سایت آغاز به عمل کرده و ایجاد خبر کنند . حالا کافی میباشد شما تحت عنوان راز دبیر ، خبر های تولیدی را تایید و در وب سایت خبری خویش نشر دهید .

در ساختن این وب سایت ها ، ممکن میباشد خبر تصویری ، ویدئویی و یا این که متن باشد ، شما در تعیین مدل خبر آزاد می باشید . درحال حاضر تارنما شما آکنده از خبر بوده و از همگی جای کشور ایران ، تارنما خبری شمارا بازدید مینمایند . فرقی نمیکند وبسایت خبری شما در مشهد باشد یا این که تارنما خبری در تهران باشد.

فارغ از گرفتاری ساخت وب سایت خبری را استارت فرمایید
پباده سازی این تارنما ها بوسیله تیم طراحی وب سایت راشن ، با پشتیبان ای توانا.

دانشسرا شما نیاز به تارنما دارااست . وب بستری مطلوب برای شماست . فعال‌ساز‌ی سایت دانش سرا نیاز اصلی شماست . در ساخت وب سایت اموزشگاه خویش می‌توانید به راحتی سوابق ، عمل ها و مزایای دانش سرا خویش را برای یوزرها ارئه نمائید . این وجه تمایز شماست با تمامی دانشسرا ها. با دقت به فراگیر شدن وب دسترسی مشتریان تازه در وب با استعمال از کاوش در موتورهای کاوشگر ( Google – بهینه سازی ) به تارنما شما سبب ارتقا آنان می‌گردد . اکنون آنکه بایستی تمامی نفرات کنونی و یا این که حتی فارغ التحصیلان گروه خویش را نیز به حیث محتوایی پای بند تارنما دانشسرا خویش نمائید.

یکی‌از گرفتاری های مهم صاحبین کسب و عمل و همینطور شاغلین این میباشد که تارنما شان صد رد صد برای موتورهای کاوش با صرفه باشد. شایان ذکر میباشد که اینترنت راشن با دقت به تجربه و علم خویش که طی این سالها اندوخته با حمایت کننده متخصصین خویش مبادرت به seo وب سایت های شما میکند و وب سایت های شما‌را به صورت تماما باصرفه پباده سازی می‌نماید. اینترنت راشن همینطور برای موتورهای کاوش نیز تارنما شما‌را با صرفه می‌کند. با دقت به اینکه ساخت سایت اموزشگاه یک کدام از مهمترین دسته وب سایت ها می‌باشد اینترنت راشن آلرژی ویژه ای روی اینگونه وب سایت ها داراست و این سایت ها را به صورت تماما تخصصی پباده سازی می‌نماید. تنها کافیست که ساخت وب سایت خویش را با ۳۰ درصد تخفیف ویژه برای همشهریان عزیز به اینترنت راشن بسپرید. برای کسب داده ها بیش تر با ما تماس نتایج کنید. پس از پباده سازی سایت ما آن را با صرفه می‌کنیم و بعداز باصرفه کردن درآمد شما حتما به ترازو متعددی ارتقا خواهد یافت. لذا برای پباده سازی وب سایت خویش درانتظار نکنید و همین حال حاضر به ما زنگ بزنید. ما منتظرتان هستیم.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت: 14:25

ساخت وب سایت قالب یک سری منظوره
فرض نمائید یک کسب و عمل تولیدات زیاد و متنوعی داراست و نیاز داراست که همگی آن‌ها را معرفی نماید و یا این که موضوعات بسیار زیاد و متنوعی داراست که گونه بندی آنان نیاز طراحی سایت به پباده سازی متد های مختص دارااست.

در‌این‌صورت می‌توانید از قابلیت و امکان مگا منو در وبسایت خویش به کار گیری نمایید تا یک منوی عریض داشته باشید.

یکی مثال های بارز و غالب استعمال از مگا منو ، وب سایت دیجی محصول می‌باشد.

به کارگیری از مگا منو همینطور قادر است موجب بهبود تجربه کاربری شود.

یکی‌از قابلیت و امکان‌های مگا منو این میباشد که اذن میدهد تعداد متعددی لینک و پیوند را در یک قاب و در یک جا نشان دهید.

این پیوند ها می‌توانند صفحه های وبسایت ، تولید ها وب سایت ، نوع بندی ها و یا این که …. باشند و امکان دیگر هم آنکه هم به طور عمودی ادامه پیدا می کند و هم به طور افقی.

سرویس ها ساخت وب سایت یکسری منظوره
همانطور که اشاره کردیم یکی مزیت‌های ساخت وب سایت چندین منظوره این میباشد که شما میتوانید با یک تیر یک سری نشان بزنید یعنی با استعمال از قالب چندین منظوره می‌توانید تعدادی تارنما متعدد را ساخت فرمایید.

همینطور یک کدام از دیگر از مزایای قالب تعدادی منظوره را می‌قدرت مقرون به صرفه بودن آن دانست مثلا شما با به کارگیری از یک قالب می‌توانید طراحی وب شرکتی ، ساخت وب سایت فروشگاهی ، وبلاگی یا این که …. را داشته باشید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت: 14:14


C++ این گویش در سال 1979 به وسیله Bjae Stroustrup بسط داده شد و بعداز مدتی کامل شدن گشت و در سال 1983 تغییر تحول اسم بخشید.از آن‌جا که C++ یک گویش شئ گرا طراحی سایت میباشد، از 4اصول شئ گرایی مشتمل بر پلی مورفیسم(یکسری ریختی)، کپسوله سازی، وراثت و مخفی کردن داده ها پیروی می نماید. C++ از خیلی جهات مشابه به گویش C می‌باشد، یعنی در واقع صورت تکامل یافته C میباشد.این لهجه جزئیات تکنیکی متعددی دارااست.برای یادگیری گویش C  نباید در جزئیات آن غرق شد به این دلیل‌که تعداد این جزئیات بسیار زیاد میباشد و میتواند سرگردان کننده و ملال آور باشد و سفارش میشود اضافه به مفاهیم گویش C++ دقت شود.

C# لهجه پر کاربرد بعدی گویش دوست داستنی C# است.سی شارپ گویش برنامه نویسی یکسری الگویی هست.این گویش دربرگیرنده اشکال الگوهای ضروری، توابع، برنامه نویسی شئ گرا و جزء گرا منظم میباشد. لهجه C# زبانی چندین منظوره میباشد که برای تایپ کردن قابل انعطاف افزارهایی با پلتفرم مایکروسافت و ویندوز به عمل می رود.

jQuery تولید کننده گویش jQuery   یکی‌از توسعه و گسترش دهندگان ابزارهای جاوا اسکریپت در مرورگر فایرفاکس میباشد که جان رسیگ (John Resig ) اسم دارااست.این گویش در سال 2006 چشم به جهان گشود. گویش جی کوئری یکی دوستداشتنی ترین قاب ورک های جاوا اسکریپت می‌باشد که حجم یه خرده هم دارااست و در سالهای اخیر دوستداران متعددی در برنامه نویسی سمت استفاده کننده پیدا نموده است. لهجه جی کوئری هم مانند اکثری از گویش های دیگر بدون پول است.این لهجه برای در اختیار گرفتن اجزای متفاوت صفحه ها اینترنت، توابع و پلاگین و افزونه های کاربردی و فراوانی را داراست.

ASP.NET این واژه و کلمه ایجاز گردیده عبارت Active Server Page در معنای ورقه فعال پایین سرور است که برای او‌لین توشه در سال 2002 و پایین قاب ورک .NET بوسیله مایکروسافت معرفی شد.این گویش برای ایجاد صفحه های وب سایت و برنامه نویسی سمت سرور پا به عرصه گذاشت و توانست به یکی‌از قدرتمندترین لهجه ها برای ساخت نرم افزار های پایین اینترنت تبدیل شود.نرم افزار ها و صفحاتی که با این گویش تولید می گردند در سرورهای ویندوز قابل انجام می‌باشند.

Ajax Ajax مخفف عبارت “Asynchronous JavaScript and XML ” می‌باشد و در معنای “ادغام نامتقارن XML و جاوا اسکریپت” می‌باشد و تلفظ آن به طور “ای جکس” خوانده می گردد.سرشت صفحه های اینترنت و پروتوکول HTTP به‌این رخ میباشد که هنگامی که ما در هم اکنون اینترنت گردی و بازکردن صفحه ها هستیم،به ازای هرکاری که انجام می‌دهیم و هر فعل و انفعال در بین ما و تارنما، کل ورقه از نخست بارگزاری میشود، البته ای جکس این رخداد را با جهشی دیده گیر رو به رو نموده است.این تغییر‌و تحول از این قرار میباشد که بوسیله ای جکس وقتی که در وبسایت کنش و واکنشی انجام میشود، از نخست کل کاغذ بارگزاری نشده و صرفا قسمتی که قرار میباشد داده ها جدیدی را برای ما اکران دهد عوض می شود و باقی امور در پشت صحنه تارنما انجام می‌گردد. مثلا هنگامی که شما در سایتی روی پخش فیلم کلیک می‌کنید، کل وب سایت از در آغاز سپید گردیده و مجدد بارگزاری می‌شود، ولی با Ajax تنها بخشی که مرتبط با پخش فیلم میباشد عوض میشود و مجدد بارگزاری می گردد که واضح میباشد سرعت سایت به شدت ارتقا پیدا می نماید. در واقع ای جکس را نمی اقتدار یک گویش برنامه نویسی نامید بلکه یک متد و ترکیبی از جاوا اسکریپت و XML هست.مثلا خدمت Google Map  از این فناوری فایده گرفته میباشد.

شایسته ترین گویش را برای پباده سازی و گسترش اینترنت تعیین کنیم این موردها تنها کناره کوچکی بود از گویش های گسترش اینترنت که امروزه در صنعت های به عمل گرفته می‌گردد؛ البته طبیعی میباشد که صاحبان تارنما ها نمی توانند از همگی آن ها به کارگیری نمایند. برای کسب داده ها اضافه می‌توانید نوشته ی علمی مقایسه ساخت سایت با PHP و ASP.NET را مطالعه نمائید. برای سایت خویش بایستی یک انگیزه پر‌نور و بدیهی معین نمائید؛ در غایت مشخصات و کارکردهایی که برای وبسایت نیاز دارید به شما برای گزینش گویش مطلوب، شیوه را نشان می‌دهند.عواملی مانند دسته مقر داده ای که به کار گیری می‌کنید، پلتفرم سرور، اپلیکیشن سرور، میزان دارایی و کارایی سمت استفاده کننده، همگی و کلیه برای تعیین صحیح لهجه بسیار مهم می باشند و در هنگام گزینش می بایست گزینه اعتنا قرار بگیرند.پس نمی اقتدار اعلام‌کرد که کدام گویش برای طراحی وب سایت از همگی مطلوب خیس میباشد و بایستی به آرزوها و داشته هایمان دقت داشته باشیم.ولی در اکنون حاظر گویش PHP متداول ترین لهجه فی مابین طراحان و توسعه و گسترش دهندگان اینترنت می‌باشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت: 19:06